mandag den 11. juni 2012

WHATCHA THINK

Puuuha hvor er det længe siden!! Der er sket forfærdeligt meget i mit liv det seneste stykke tid med eksaminer, en far i Indien og en Andreas, der flytter, så fotobloggen er desværre blevet g(l)emt lidt. Men nu er der endelig lidt at vise igen: Jeg har leget rigtig meget med dette selvportræt og her ses så to ret forskellige resultater. Pesonligt elsker jeg den store forskel i udtryk, der er, mellem de to edits. Hope u like 'em <3

Det første edit er der egentlig ikke gjort så forfærdelig meget ved. Mest bare lidt beskæring, dæmpet farverne og så ellers bare en hulens masse kontrast.

Her - synes jeg selv - her jeg været en smule mere kreativ ved at sammensætte to farvemæssigt forskellige og ellers ens redigeringer. Den venstre er der simpelthen blot fyret op for de røde og gule nuancer, hvorimod de er i bund på det højre. Effekten er jeg selv ret tilfreds med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar